Už šestým rokem se starají hlavně o to, aby byli co nejlepšími sparingpartnery pro začínající, ale také už zavedené firmy. Tak by se dalo jednou větou popsat poslání Libereckého podnikatelského inkubátoru s názvem Lipo.ink, který působí pod Agenturou regionálního rozvoje Libereckého kraje. Občas říkáme věci, které klienti nechtějí slyšet. Nikdo totiž nechce slyšet, že jeho „dítě je ošklivé“, říká jeho šéf Philipp Roden.
A právě ředitel Lipo.ink Philipp Roden se stal hostem dalšího dílu našeho podcastu Hlavou, srdcem a rukama, kam si zpravidla zveme řemeslníky, tvůrce a umělce, kteří se rozhodnout založit malou živnost nebo i střední firmu a vrhnout se do nejistých vod podnikání.
V inkubátoru Lipo.ink pomáhají odhalit například chyby, kterým se při rozjezdu vaší nové značky můžete vyhnout a ušetřit tak cenný čas i peníze. Často pomáhají také startupům. Ale nejen jim.
Zdarma totiž pomáhají i řemeslníkům, umělcům, zkrátka malým tvůrcům, kteří jsou na veškeré starosti v podnikání časo úplně sami. Zdarma pro ně provozují například úspěšnou službu s názvem Podnikatelská ambulance, kde si můžete objednat konzultaci a přijít si pro rady a doporučení.
„Ta nabídka je skutečně pro všechny. Jak pro ty, co mají nápad a zvažují, že podnikat začnou, tak i pro ty, co už mají třeba úspěšnou a zavedenou firmu, nicméně rádi by ji rozvinuli dál. Anebo se chtějí vrhnout na nějaký další typ podnikání,“ říká ředitel Lipo.ink Philipp Roden.
V rozhovoru se dozvíte například co je zásadní ještě předtím, než se vůbec rozhodnete do podnikání investovat. Jakým způsobem si můžete udělat základní průzkum trhu. Proč nedává smysl si cokoliv patentovat nebo dokonce investovat do výroby dříve, než se ujistíte, že o váš nápad či produkt má někdo skutečně zájem. Ale i proč je důležité, se neptat na názor na váš nápad nebo výrobek pouze vašich přátel a rodiny, ale hlavně cizích lidí, které ´budete muset oslovit poprvé v životě.
Aktivit, kterým se tým Lipo.ink věnuje, je pochopitelně mnohem více. Ostatně, přesvědčit se o tom můžete na jejich webu. Aktuálním rozhovorem jsme se rozhodli reagovat na četné dotazy vás posluchačů, ale i našich hostů, kteří často patří právě do skupiny malých a „osamělých“ živnostníků.
Těšíme se na vaše další dotazy a reakce. Věříme, že se služby Lipo.ink i jejich filozofie pro některé z vás stanou motivací a doporučujeme vyzkoušet si konzultace u nich například právě formou objednání termínu do Podnikatelské ambulance.
Příjemný poslech.
V rozhovoru se dozvíte například co je zásadní ještě předtím, než se vůbec rozhodnete do podnikání investovat. Jakým způsobem si můžete udělat základní průzkum trhu. Proč nedává smysl si cokoliv patentovat nebo dokonce investovat do výroby dříve, než se ujistíte, že o váš nápad či produkt má někdo skutečně zájem. Ale i proč je důležité, se neptat na názor na váš nápad nebo výrobek pouze vašich přátel a rodiny, ale hlavně cizích lidí, které ´budete muset oslovit poprvé v životě.
Aktivit, kterým se tým Lipo.ink věnuje, je pochopitelně mnohem více. Ostatně, přesvědčit se o tom můžete na jejich webu. Aktuálním rozhovorem jsme se rozhodli reagovat na četné dotazy vás posluchačů, ale i našich hostů, kteří často patří právě do skupiny malých a „osamělých“ živnostníků.
Těšíme se na vaše další dotazy a reakce. Věříme, že se služby Lipo.ink i jejich filozofie pro některé z vás stanou motivací a doporučujeme vyzkoušet si konzultace u nich například právě formou objednání termínu do Podnikatelské ambulance.
Příjemný poslech.